KVAR I NÅTT JAG LÄMNAT

Sitter och lyssnar på Melissa Horn och gör g-frågor i samhällskunskap för tillfället.


Melissa Horn är förövrigt väldigt bra. Har inte lyssnat så mycket på henne förut - storasysters fel!
Dock riktigt mysig höstmusik. Love it.


Dagen idag började med att jag sov ut på morgonen. Något jag gör så ofta jag kan då jag verkligen älskar att ligga i sängen och halvsova, se hur ljuset tar sig in genom rullgardinen och bara ligga och fundera i timmar för mig själv. Bland det bästa jag vet helt enkelt.
När jag väl steg upp gick jag direkt ut och provade nya löparskorna. Dom var nice, synd att jag inte sprang så bra som vanligt bara :/
Efter att ha sprungit åt jag en liten frukuost, duschade och gjorde mig i ordning. Tog tåget iväg. Gock/halvsprang till bussen och var sedan framme. Tog en sväng in i affären där syrran halvjobbar (hon pluggar nu) och skulle lämna av lite grejer för att sedan gå ut och fota i hamnen. Det började regna varenda gång jag gick utanför dörren -.- Men lite bilder på katten som brukar sova i diverse korgar samt i skyltfönstret, fick jag! Söt den där lilla Missan, men döv :/
Slutade med att jag stannade och väntade tills syrran slutade så vi kunde göra sällskap hem.
Hemma hann jag bara vara i en halvtimme. Sen drog jag ner till Ica, lämnade igen filmen vi hyrde igår (Role Models, hahaha) och handlade middag. Hem, laga middag till hela familjen och nu sitter jag här och pluggar.
Hur duktig får man vara liksom?

Kommentarer
Postat av: sandra

melissa horn har riktigt fina låtar, åh. dom är så mysiga.

låten "hanna" påminner mig om så mycket så den kan jag typ inte lyssna på utan att bli tårögd, haha:D

2009-10-04 @ 23:47:27
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0