AAAUUOOO (SHE WOLF)

Egentligen gillar inte jag den låten så mycket, men i alla fall!
Jag känner att jag verkligen är ON FIRE just nu! Betade nyss av ett (typ två!!) arbeten med skolsaker, som kom till idag. Har skrivit min presentation i muntliga nationella i svenska, och sedan skrivit ihop ett PM på detta. Good work! Känner att skolarbetena bara swoooashar runt mig. Som sagt, I'M ON FIRE! (FAJAH, ska man säga där...)
Nu ska jag nog faktiskt ut och springa... sen duscha och sova. Har sovmorgon imorrn eftersom jag redan är klar med det man ska jobba med på lektionen. (nihihihi, duktig jag ääääär!)
På eftermiddagen tar jag mig ändå till skolan för svenskalektion. Kanske ska göra mitt boksamtal? Får se vad hon har bestämt... sen måste jag hämta en bävertröja. Den ska hem och strykas... och tvättas. Jag och Malin tryckte den idag. Trycket var sjuuuukt bra, mycket bättre än de färra två vi gjorde, men när vi skulle hänga in den i ett lärarrum där den skulle få hänga och torka över natten, ser vi en färgfläck som har blivit. Mitt fram på bröstet dessutom :( CRAP!
Men förhoppningvis går den fläcken att tvätta bort när man har fixerat färgen i själva trycket :)
Här kommer lite projektarbetes-bilder!
Från när jag och Malin hängde nere i skolans garage och högtryckstvättade ramen! (otroligt bra bild, i know!)
Malin tyckte garaget var rätt nice... men lite leezkigt (väntar fortfarande på balansgångsvideon hörrö ;) haha)
De första två tishorna (provexen) trycktes!
Bääääfver! Tove övar på att måla i där färgen inte riktigt ville fästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0