FALUN

Vet att jag har varit ruggigt dålig på att uppdatera de senaste dagarna.
Har sportlov och är superstressad, men ändå inte. Jag går och lägger mig runt 23-24, vaknar vid 9-10 (duktigt!!!)
och sen halvsover jag på soffan och kollar tv. Orkar inte mer, hinner inte göra annat (för egentligen ska jag plugga. Eller.. ska och ska... jag BÖR plugga, men det gåååår inte!!).

Är i alla fall stressad över allt plugg som ska hinna bli klart på de kommande fyra veckorna.
Fyra veckor plugg är allt jag har kvar... sen är det 5 veckor praktik som gäller och sen.... STUDENTEN!

Helt sjukt.

Imorgon åker jag i alla fall till Falun med farmor, "mamma nummer 2" och kusinerna.. plus hela ena kusinens innebandylag. SM slutspel i innebandy. Kusin i mål. Kommer vara "skapligt" nervös.

Vaknade av smset "tagga falun nu dampungeeee!!! :D:D:D" imorse, hahahaha! Kan ju lova att jag kommer vara huliganen nummer 1 på läktaren, så nervös som jag kommer vara xD

Åker i alla fall som sagt iväg imorrn, och jag troooor att Mårten (kameran) kommer få följa med. Så kanske blir det lite bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0