SUNNY AND BRIGHT

Dagen idag har varit riktigt härlig.
Ingen foto c på morgonen så fick sova lite extra. Gick ut med hunden i det härliga vädret och drog sedan till skolan. Mötte upp Malin och tillsammans halkade vi mot skolan, i converse xD hahaha!

Väl inne i skolan drog vi raka vägen in i studion där vi fotade lite. Eller asså HALLÅÅ, jag MODELLADE ju faktiskt ;) Haha, ska bli intressant att se bilderna sen! När vi var klara där hängde vi lite med Tom som skulle ha samlag innan lunchen (om jag inte minns helt fel?) - HAHA (internt)

Pratade en snabbis med "Mary" som jag har kallat en viss person hela dagen. Fick tips om att läsa på en burk.
Sara och Malin utrustar sig med platshandskar och förkläden (supersexy!) och hämtar burk och diskborste. Sen hämtade vi vårt offer i det mööörka mörkerrummet! RAMEN, didamdam!!!! (spännande musik)

Jag var helt säker på att vi hade misshandlat sönder ramen när vi var klara, för såklart GLÖMDE vi att läsa på burken som vi fått tips om att göra. Men som tur var hade vi gjort rätt i alla fall :) Skillat! (bilder på Malin in action med the diskborste and the stripper kommer kanske sen nån gång!)

Hade typ en kvarts genomgång om självklara saker i foto b och sen langade jag och Robin iväg ett mail. Efter det var det dags att dra hem igen :D Solen löööös och jag var på glatt humör!
Drog hem och chillade framför tv:n. Läste vidare i världens skummaste bok och sen hämtade jag och syrran pappa och vi drog och letade sänglampa till mig. Utan reslutat.... så jag och pappa drattade till IKEA så nu kan jag läsa på kvällarna igen :D

Aja, nu blev det ett långt inlägg, men jag är glad så det är okej!
Här kommer en fiiiinfin låt som jag gillat länge och som verkligen passar dagen (och vädret!) perfekt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0