Åe, lyx!

Imorse när jag vaknade hade jag fått ett sms från syrran.
(jag ska tortelitera henne när hon kommer hem, ja-a)

"Bara för å skryta men gick just typ 2m från Björn Gustafsson inne på B**** :D Natti Natti!"

Åååååååh, jag blir ju verkligen inte avundsjuk. Nejnej, inte jag inte! :@
Hon får ju alltid vara med om allt ballt som jag vill ju! Liksom,
senast var det när jag låg inne i mitt rum och var sur och lyssnade på Lost Prophets(var sur för att jag ville att dom skulle komma till Sverige så jag och Maluuw kunde gå och skrika Rooftops live dårå) men ååååh, då kommer ju storasyster malin in och berättar att dom var förband till U2 eller Metallica (minns inte vilka) på Ullevi när hon var där och att hon stod längst fram och nästan fångade deras trumpinne. Men hey, så fick jag se massa bilder och liksom HALLÅ!? när hade hon tänkt och berätta det för mig liksom!?!?!?!




Idag har det varit en underbar dag. Det är vår nu!
Massa människor satt och solade på bänkarna i parken och på bryggorna längst hela kanalen.
Minigolfbanan har öppnat och jag har solat nästan hela dagen. Först tycka an att det var lite kyligt, men det slutade med att man låg i shorts och svettades som en galning, lite fräscht sådär ;)
Hann se lite hångel i en Peaugot bil också. Mysigt värre ^^
Och en Twister-glass fick jag på Preem också. Våååår!

Jag har krypit in under huset idag också. Hämtat fram sommardäcken och lagt in vinterdäcken också. Hundra spänn till mig :D

Jaja, nu tycker jag verkligen att det börjar bli dags för vår tjejväll class-girls! (åe, fränt ord... not)
men jag vill det jue! och tess... RÖTT MED SUGRÖR FÖFFAN!
och hallå, maddie?! GUBBKVÄLL?!?!
Jaaaa, ge mig! och typ jordgubbar och skit nere vid bryggan vid kanalen?! JAAAAAA TACK!
Vi måste hitta på nått ännu oftare tycker jag :/

yeye, ska åka och lämna mormor nu. Sen blir det Pretty Woman och medans jag försöker sova måste jag träna på att låta övertygande när jag förklarar varför jag inte gjort min svenskainlämning klar ännu.
damn it, jag e dooowlig :(


Kommentarer
Postat av: Maluuw

Jaaa eller huur tjejkväll! :D

2008-04-20 @ 23:24:34
URL: http://rooftops.blogg.se
Postat av: The G

var vid kanalen och meckat båt hela helgen och lite idag också fan vad man bara vill bli klar så man kan sticka ut i skärgården coh bara swooosha runt

2008-04-21 @ 18:53:18
Postat av: Maddie

vadå gubbkväll? :O

2008-04-21 @ 20:24:02
Postat av: Sara

Svar till Maddie: Jaaaa, poker och det :D hhahaha ^^

2008-04-21 @ 21:40:40
URL: http://decoy.blogg.se
Postat av: Sara

Svar till The G: Niiiice, jo sommar är typ förjävla udnerbart :D sooool!

2008-04-21 @ 21:41:32
URL: http://decoy.blogg.se
Postat av: blixxy

skojjaru?!??!?!?! STOD MALIN NÄR BJÖRN? :O iiiiiiiiiiiih :D:D:D:D fan vadf naaajs ;D
Det var vell ganska länge sedan det var ullevi? :)

2008-04-23 @ 18:32:46
URL: http://blixxy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0