FRIHET FINALLY!

Idag vaknade jag lite sent. Mådde bra, så jag tog mig som planerat till skolan (någon gång vid ett var jag framme hosthost. haha!)
När jag gcik det superkorta lilla biten från tågperrongen till skolan gick jag och fnittrade för mig själv och hade typ, en pirrig känsla i magen. Jag var vrålnervös!
Hahaha, jag vågade knappt gå in i skolan ^^
Men det gjorde jag i alla fall och jag smsade Maluuw att nu var jag minsann här.
Dom satt på naturkunskap och glodde film ;/
men så fick hon en snilleblixt och frågade om jag inte kunde stanna och kolla filmen med dom åtminstone.
Jag vågade inte. Jag gick mot toaletterna och passerade då klassrummet. Garvade, vågade inte titta in i det mörka klassrummet där jg visste att min klass satt och såg mig gå förbi xD HAHA!
Gick i alla fall in på toan och ringde pappa (what?). Frågade om det gick för sig att lilla jag stannade och joinade klassen under filmen. Då när jag pratar med honom hör jag ett lågt lågt visk: Sara? Eru där??
Jag började skratta och sa att hejdå till pappa, sen viskade jag tillbaka: Ah, hej!

Öppnade dörren och fick ett lyckorus i hela kroppen. Maluuw och Tessuw :D
Lååånga kramar och jag höll på att börja gråta. Underbart!

Följde med dom in i klassrummet där många vände på sig och vinkade. Mys!
Fast jag var så nervös att jag kände mig som en gäst xD HAHA!
Efter filmen fick jag se mitt prov i Naturkunskap. MVG, wow-wow-wow!
Och sen kramade jag åtminstone hälften av klassen. Sen gick jag och kollade mitt SAM-prov. VG, wowowow! :D
hahahahaha, åkte hem. var glad. sov. åkte till kusinerna och firade Gurra :) Grattis bro <3

Anyways. Dagen var inte helt bra. Under filmen fick jag höra att nästan hela 4 pers skulle byta linje.
Jag höll helt ärligt på att börja gråta där i mörket. Nu fick jag däremot höra att en stannar. LYCKA!
Så nu höll jag på att börja glädjegråta igen.
Lämna mig inte.

En känslosam dag helt enkelt. Men kanoners ändå! Puss hej nu ska jag kolla Prison Break!

Kommentarer
Postat av: Maddie

nemen lilla vännen, haha :D
inte är du gäst inte! vi ville alla rusa upp och bara krama skiten ur dig! fast micke är för läskig ^^ så jag vågade inte!

2008-04-07 @ 22:35:22
Postat av: Therese

hahah det var as mys och springa ut. jag såg till så maluw vågade och földe med :D

2008-04-08 @ 15:36:10
URL: http://tessanhopp.blogg.se
Postat av: blixxy

haha, fnittrade lite när jag läste.. du skriver så kul :D
GRYM DU E DÅ?! :O :D
as najsa betyg :) grattiiis :D

2008-04-08 @ 18:44:45
URL: http://blixxy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0