haha, niiice

scenario

sara (jag) ligger och tittar på Fab 5. Det ringer på dörren och Ville (hunden) kraffsar och viftar på svansen.
"Hum, är nog mamma och pappa som kommit hem från gymmet..."
*går och öppnar*

"Hej, vi heter *blablabla* och *blablabla* och vi kommer här nerifrån Rikets sal, jag vet inte om du kanske har hört talas om det?"
Jag - "emh... nej?" (JOOOO DET HAR JAG!!!!)
"Nej, vi är Jehovas vittnen och vi är ute och lämnar ut lite lappar för att informera lite om Bibeln... Så den här kan du ta och läsa lite på. Så kan hela familjen göra det."
Jag - "Eh ah.. hehehe.."
"hejdå"
Jag - "hejdå" *stänger dörren*

Jag till Ville - " Du får inte kraffsa och vara glad när det är dumma människor!"
*går in i köket och tittar på dom när dom går genom fönstret..*

*flinar och mumlar "höhö..bajskorvar..", lägger lappen och funtar på om jag ska elda upp den eller ha den som toapapper...*


gash, vad jag är mogen.

Kommentarer
Postat av: blixxy

hahahaha! du är så skön ibland sara! xP oj dety där kan låta fel men jag hoppas alla fattar vad jag menar ^^ :P

2008-05-03 @ 11:03:30
URL: http://blixxy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0