"klart grabben ska ha ett spel!"

Igår var det filmis här hemma hos mig efter skolan. Som för att fira vårat lilla lov ungefär :)
Sååå efter skolan (späckad av nationella engelskaprov) drog jag, felicia, tove, tom, malin, gustav och rickard vårt pick och pack och drog hem hit.
först drog vi ner i centrum där alla utom felicia, tom och gurra köpte pizza (tom och felicia delade på en stor jäkla baugette istället) xD sen drog vi hem hit, åt (gustav tog knäckebröd for your information) och sen drog vi på film nummer 1, nämligen Grind!! Synd som fan att slutet sket sig dock :( men ah...
Efter den såg vi på Stick it, min favoritfilm. Så jävla bra.
Sen lekte vi och tog lite gruppfoton på baksidan.
Vi bestämde oss sedan för att donka så det var bara att slänga upp Tom på en skateboard (fyra sprickor, en krycka och Felicia som stöd, sen funkar det!) och rulla ner.
Kul var det när en stor fet familje-grandV bil rullar förbi, drar ner fönstret och det sitter två unga killar och dunkar hiphop och vinkar :D hahaha, fan va klockrent!! :) me like.

efter en mysig middag på donken drog vi till stationen, där malin var min chaffis (jag satt på brädan, höll i kryckan och malin sprang med mig fram och tillbaka. jag lät som ett tåg FAKTISKT :D !!)
sen drog jag hem till mig. tove till sig, gustav till sig och sen vet jag inte hur det vart med resten :P
mysig/kul dag var det i alla fall :)

och snart blire tjejpartaj för tessanhopp som överlevde sin operation <3

Kommentarer
Postat av: Tess

yeahhh :D jag fick också vara med på ett litet hörn :D

2008-05-01 @ 15:18:59
URL: http://tessanhopp.blogg.se
Postat av: Tess

yeahhh :D jag fick också vara med på ett litet hörn :D

2008-05-01 @ 15:19:08
URL: http://tessanhopp.blogg.se
Postat av: blixxy

vad roligt :) hur gick det på proven? :)

2008-05-03 @ 11:07:14
URL: http://blixxy.blogg.se
Postat av: The G

Men knäckebröde e ju gott

2008-05-06 @ 23:30:12
URL: http://gekko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0