Picture

Ojojoj, busy busy busy!
I Lördagskväll vart det hyrd film med familjen för hela slanten.
Vi såg Solstorm. Den var verkligen urdålig och deprimerande.
Hyr den inte, säger jag bara!

Den handlade om något mord som skett uppe i någon sektkyrka i Kiruna.

På Söndagen var det upp tidigt som gällde. In till staden där jag, tillsammans med Tove, Maddie, Malin och Tom spelade Lazergame. Det var skitnice! Fast det gick uselt. Tråkigt motstånd. Små jävla hackers som gick efter en och som höll för sina sensorer. Fuskigt värre.

Senare skulle vi enligt planerna dra till Hard Rock och äta. Men vi kom på att vi alla var fattiga studenter så vi drog till the donk istället. Alltid lika gott ^^

Efter det lallade jag, malin och tom runt på Söder mest hela dagen. Supertrevligt. Kul att göranågonting liksom :)
Drog hem. Käkade smaskigt god mat med gäster, systern och föräldrarna.

På Måndagseftermiddagen drogs det på discobowling med vissa i skolan. Skulle tippa på att en 80% av "alla" som var med var jag och mina klasskompisar, haha! Det var en aktivitet som friends hade fixat och det var superkul.
Det gick asbra för mig vilket var roligt. Nästan 240 poäng... 6 eller fler strikar fick jag till allt som allt. Så jäkla stolt asså :D hahaha!
jaaaa.... idag har jag varit i skolan. Jag och Tove var verkligen ÄG på matten!!! Skitflitiga och nya läraren (andra är pappaledig) gillar oss nu ^^ HAHA!
Sedan drogs det hem och jag har precis redigerat klart mina bilder till Röda tråden-projektet i skolan.
Tror att det blir bra. I alla fall en bild. Vill ta fler av dom jag tog idag, men det blir ingen vidare variation på det hela då.

Här är en av de bilderna jag tog idag. Den fast utan ram ska jag använda som en av bilderna tror jag.

image114
Röda tråden är ett fotoprojekt vi har i skolan då man ska ta tre olika bilder.
Alla ska de ha något gemensamt. En röd tråd som går igenom alla de tre bilderna.
Min röda tråd är blommor.
Har ändrat sen förra gången.
Här är i alla fall en av bilderna jag ska använda som sagt.
Vad tycks?


Kommentarer
Postat av: The G

den bilden va ju nice
Good work sara
PIZZA DAY

2008-04-15 @ 23:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0