prickarprickar...

imorse vaknade jag och hade faktiskt "bara" ont i halsen. var också väldigt hängig, för seg för att klara att ta mig upp ur sängen och ut i köket för att hämta en ipren. låg och "samlade krafter" i sisådär två-tre timmar. det var telefonen som gjorde att jag kom ur sängen över huvud taget.

när jag låg i sängen "stretchade" jag fingrarna som jag brukade göra men jag kände att något var fel.
kollade på dom och hade en halvdomnad känsla i åvansidan på händerna. som om dom var svullna, och lite röda och uppblåsta var dom kanske. hade ont i händerna alltså och då började även knäna att klia och göra ont. jag tittade på dom efter att ha fått i mig en ipren och så... massa röda prickar/fläckar som kliade och sved/brändes.
precis som dom jag hade på kinderna! fats på knäna :S

jag vet fasiken inte vad det här är för virus jag åkt på, men konstigt är det that's for sure!

imorrnbitti bär det av till sjukan igen. mamma ringde och berättade om prickarna och dom tyckte att vi definitivt skulle komma dit och träffa en doktor. så imorrn blir det tidig morgon och en jäkla massa väntande med pappa.

hoppas ni alla mår bättre än vad jag gör :/
"pratade" lite med rickard som jag nämnade förut, idag.
alla sa att han hade körtelfeber, men han hade inte varit hos nån doktor och kollat upp det.
efter att ha svarat på en fråga om hur ont jag hade i halsen (typ) sa han:
(har tagit bort lite men ah)

"ditt låter värre än mitt O.o är ju helt cp vaffan xD
men du borde ju åka in o kolla upp vad det där med kliandet o allt är för nåt... "

och senare...

"in till sjukhuset vaffan! XD"

HAHAHAHA det här börjar bli lite knäppt, hur sjuk får man vara egentligen?

jag har kommit på att jag varit borta i tre veckor från imorrn. och att tre veckor nästan är fyra veckor... som är nästan en månad.

imorrn är svenskaredovisning. håller tummarna för att vi får flytta redovisningen, för jag får ju inte gå till skolan.
annars önskar jag er så jävla mycket lycka till, ni kommer äga! bäst är ni!
och dessutom är det tydligen grafiska förhör imorrn, samt idrottsprov.
ohyes, jag blir alltid sjuk när det är som lugnast!

här är mina snygga knän och händer
(här är händerna dock normala. har lite ont i dom bara precis som nu när jag skriver det här :/   )
image113

nu blire till å slappa lite.
förlåt för att bloggen blivit så tråkig nu när jag är sjuk men jag har ingen ork att skriva så mkt...
och eftersom jag har så många söta, underbara klasskompisar och andra människor som frågar om hur jag mår,
så är det lättare att säga "jag bloggar om det, så kolla bloggen strax" istället för att rabbla samma shit om och om igen, you know :/

jag ska bli duktig sen igen! i swear.
och lite kul bilder ska jag lyckas ta nån gång också

nattinatti'


Kommentarer
Postat av: Therese

usch jag hade ju någon sån gär allergisk reaktion du vet när mina händer va tre gånger så stora och fingrarna inte gick att röra.
uscchhh det är så jobbigt.
vi saknar dig i skolan.. bli frisk tills den 12 det är om en vecka :D

2008-04-04 @ 15:19:28
URL: http://tessanhopp.blogg.se
Postat av: the G

Funky

2008-04-04 @ 21:39:27
Postat av: Malin!

Usch usch, ser inte kul ut :/
Men det blev suveränt att vi kunde flytta fram redovisningen :D så du får vara med!
Krya på dig igen!!

2008-04-05 @ 00:48:02
URL: http://rooftops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0