Sammanfattning av min dag

1, vaknade med utslag över hela benen och armarna, och på natten hade jag massa prickar som brände och kliade i hela ansiktet. (äckligt! ;| )
2, jag och pappa gick upp skittidigt och åkte till sjukhuset.
3, fick ta ett läskigt blodprov :/ jag är rädd för att ta i armvecket, ja! men som sjuksköterskan sa: "det är ju tur att man kan skratta åt det!" , för ja. jag skrattade för jag var så nervös xD hahaha!
4, hämtade ut en massa saker till mig på apoteket.


jaja, nu får vi hålla tummarna för att jag blir bättre. orkar inte blogga mer om den här dumma, ointressanta virusattacken längre!

Kommentarer
Postat av: The 'G

asså shit det är typ värre än aids

2008-04-04 @ 21:56:26
Postat av: Therese

hello läste att du svarat i min blogg.
den 12 funtar vi pa lasergame och sen middag på hardrock the girls in the klass :P haha älskar å blanda lite svengelska :D

2008-04-04 @ 22:29:43
URL: http://tessanhopp.blogg.se
Postat av: Malin

haha gillar "The G"s kommentar haha!
Nu får du ta och bli frisk!

2008-04-05 @ 00:49:43
URL: http://rooftops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0