the verve

nu sitter jag här på grafiska lektionen igen som varje fredagsmorgon.
jobbar fortfarande på plocksidan till min tidning The Verve.

det går halvbra. jag gör en plocksida om Sebastians Top Notch, den blir fetch! haha ^^

TOVE HITTADE LÅTEN BTW :D Så för alla som vill lyssna på Heineken låten om och om igen precis som jag, here you go!



hahaha, så jälla schööön!

Alla hatar den typ, utom jag mwahaha.
Jaja, anyways här får ni en bild jag ska ha på min sida. I give yoooooou..... BORAT! :D hahahaha!

paaaartyparty! seriöst klass-tjejer, när kör vi?`

image115
Nu ser jag att jag har lite kvar att fixa på den också, perfekt :)
Men visst är han bara föööör snygg den där Borat? (a)
hahaha. jaja vi hörs hejtjatjenajomenvissthej, amen tja.

Kommentarer
Postat av: The G

Fan den låten äger, sjukt me party

2008-04-21 @ 18:33:03
Postat av: Sara

Svar till The G: YAAAY, you go gustav! :D

2008-04-21 @ 21:38:06
URL: http://decoy.blogg.se
Postat av: Rickard

han är inte bara lite hårig den där Borat xD

2008-04-24 @ 19:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0