Fyfan för fläsk!

(okej, absolut inget ont mot alla som inte är typ trådsmala, tog bara rubriken från ett playahead-team, hahaha!)
Men seriöst. Min mage!! Gosh, den har blivit en jäkla ballong under det här året!
Kalla mig fläskie!

Från och med Måndag, då det är uppropsdag i skolan och jag börjar mitt andra år på gymnasiet (fan vad fort tiden går!) ska jag inte äta mer onyttigheter på vardagar! Jag är seriös, jag äter på tok för mycket skräp!
Det kommer bli jobbigt, absolut. Speciellt då jag faktiskt anar att jag är lite sockerberoende (och kanske inte bara så lite heller!), men jag klarade mig ju faktiskt utan min iPod i 3 veckor. Jag är nog en ganska envis person, så om jag bara ger mig fan på att klara det så kommer det gå galant!
Tänker njuta av dom sista dagarna på lovet nu, sedan smäller det. Och nu det här året ska jag inte gå hem och sova efter skolan. Jag ska fan hitta på saker att göra!
Jag och Maluuw har dessutom planerat på minst en timme badminton, efter skolan, i veckan! Låter som en bra idé tycker jag. Badminton är kul och vi brukar faktiskt kunna få upp ett riktigt bra lir om båda kämpar på :)

Utöver badmintonen och skolgympan kommer jag såklart fortsätta springa på kvällarna som jag brukar, ska dessutom börja göra hundra situps varje kväll. Uff, det blir kämpigt det här men wtf, är det inte "vill man vara fin får man lida pin" man brukar säga minnsann?

Yeye nu vet ni och nu ska jag nog lägga mig och kolla på lite The Hills. Behöver få tag i båda Malinarna (alltså både syrran och Maluuw). Mooooaaa... jak er klad hezt!

Hoppas ni alla får en kanondag!
pussen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej här är jag :)

Meeen badminton måste vi verkligen hinna med!! :D

2008-08-22 @ 21:38:52
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0