Garderobsgrubbel

Fullt upp idag trotts att inte har haft något att göra. Haha.
Vaknade hyfsat tidigt och drog iväg med pappa. Kom hem och kastade mig i sängen igen. Lider av seriös sömnbrist!

Vaknade lite då och då. Kroppen var typ helt off, hade lite yrsel och det gick nästan inte att fästa blicken när man öppnade ögonen! Så jag sov ett tag till.
Sen har jag tvättat och varit duktig. Varit ute och sprungit och kollat på Monty Python in Hollywood.
Nu är det snart dags för middag och sedan ska jag och syrran rensa våra garderober på kläder. Får knappt in några kläder så allt ligger på golvet eller på sängen. Det kallar jag för ett seriöst garderobsgrubbel!

Måste slänga en hel del som jag skulle kunna använda, men som jag aldrig använder i alla fall.
Bara onödigt att spara på!

Yes, nu vet ni vad jag har gjort idag. Hoppas ni har haft det bra också!
Nu ska jag duka, middag på g!
pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0