Goddag!

Natten har varit kanon och jag hade det verkligen superkul/mysigt, trotts att det inte gick enligt planerna :)
Mer om det sen...

för nu ska jag nämligen göra mig i ordning, tömma kameran och sedan gå in till grannarna och fota dom små busungarna :)

Ska bli kul, är inte så van vid att fota på det här sättet. Är faktiskt lite nervös också, men nu när en av dom (den äldsta) kom och "väckte mig" (skriker AH!! och står och flinar tills jag tittar upp och spelar nyvaken) så kunde jag ju inte säga nej :)



Skriver mer sen hörrni!
pussen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt snygg bloggdesign du har ändrat till! :o :D

hade ni det mys på speliskvällen?



operationen gick bra! :)<3

2008-08-19 @ 22:46:02
URL: http://joies.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0