Godmorgon!

Faktiskt så har jag varit uppe ett ganska bra tag nu redan, känner mig så duktig så :)

Åkte till OnOff med syrran och pappa för att hon skulle kolla på en kamera. Hon och hennes pojkvän (+ hans systrar och deras pojkvänner) drar ju till massa olika kontinenter nu i vinter så hon börjar förbereda sig lite smått :) 

Efter det skjutsade vi henne till jobbet och jag fick ett litet jobbuppdrag av henne eftersom hon var tvungen att öppna upp affären. Jag gick till Konsum och köpte mjölk! ...haha...

Nu sitter jag här, och känner mig ganska pigg faktiskt. Dock är jag väldigt besviken på mig själv. Jag har badat på tok för lite i sommar... och inte har jag så mycket som DOPPAT mig i poolen än!!
Så ruggigt dålig stil av mig! Eller vad säger ni?


En till bild jag gjorde igår. Man ser kanske inte så mycket, men det är det som är lite meningen... att den ska vara lite sansad och hemlighetsfull ;)
Ser ni stjärnan på axeln? Vore ganska fränt att ha en sån tatuering där faktiskt... eller vad tycker du? :)


Vi hörs,
pussen.


Kommentarer
Postat av: Malin

Ska hon åka till Australien då? :O

2008-08-13 @ 15:01:07
URL: http://rooftops.blogg.se/
Postat av: Rickard S

vi åker och badar i skavlöten lr nåt om de e bra väder nästa vecka! bra idè?

2008-08-13 @ 18:21:40
Postat av: bflash

bilden var jätte fin :) det skulle faktiskt vara ganska snyggt med en tatoo där :) du får ju göra nästa år ju lyllo!! :D

2008-08-17 @ 14:33:08
URL: http://bflash.blogg.se/
Postat av: the G

MEN SARA, DU ÄR JU NAKEN

2008-08-17 @ 16:47:53
Postat av: sara

svar till the G: HAHAHA :D Lugn gurra, jag har bara en ärm-och bandlös klänningssak på mig, men det är meningen att det ska se "naket" ut :)

2008-08-17 @ 18:51:38
URL: http://decoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0