Igår i bilder



I Kista
vi kände att vi inte riktigt passade in av en massa anledningar



I Kista
mediaelever är vi allihopa, allihopa, allihopa. Mediaelever är vi allihopa, ja meee o du meee!!



I Kista
Adam Tensta har man ju hört talas om, med sin keps you know? Men Malin Kista är något helt nytt ;)



I Kista
Malin började ångra att hon köpte dom där DCskorna. Det finns ju oooh så snygga högklackade på H&M ;)



I Kista
Mwaha, spegel spegel på väggen där, säg vilka världens snyggaste kameror är ;)



I Bilen
Byebye Kista, heyheyhello Gustav!
Röresleoskärpa <3



Hos Gustav
En till person (*host* mediaelev), en till kamera ;)



Hos Gustav
Yo hoe catchoe! Malin kan det där med å påseeeera och hon vet hur man "talar" också xD



Påväg Hem
Dom är gangstahs. Vi skulle möta pappa och få skjuts hem. Mina skor chippade. Hade mina trasiga vans och det regnade. Wohooow!

Kommentarer
Postat av: j

ja, jag hoppas verkligen det!

förstod jag dig rätt igår om att jag inte behövde ta med kräftisar? <3

2008-08-04 @ 15:45:43
URL: http://joies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0