Into the wild

Ojojoj, det är ett jäkla åkandes fram och tillbaka för min del nu.
Till landet på morgonen och hem på kvällen.
Sedan samma sak om igen.

Huset börjar dock ta redig form och snart är det bara insidan kvar :) IIIH, vad mysigt :D

Såg nyss lite utav filmen Into the wild med mamma. Har hört att den ska vara jättebra, men vi gav upp efter en timme. Mamma blev trött och ska upp och jobba, och jag vet inte riktigt vad jag tycker om filmen.
Konstig, speciell, händelselös men ändå vill man se vad fasen filmen går ut på... varför den tydligen ska vara så bra?
Humhum, jaa... det var väl allt jag hade att skriva för stunden.
Jag måste verkligen bli bättre på att fota igen, men jag vet inte vad jag ska fota?
Helt utan fantasi... kanske man kan skylla det på vädret tro?

aja, godnatt allihopa! pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0