"jättekul"

Idag skulle jag ha varit en timme i skolan för första gången på 78 dagar.
Det skulle vara upprop. Jag börjar mitt andra år på gymnasiet nu.

Men

imorse vaknade jag och mådda illa så jag knappt visste vart jag skulle ta vägen. Att må illa är det värsta jag vet. Jag börjar nästan gråta för att jag får någon sorts panik. Skitjobbigt!
I vilket fall som helst kunde jag knappt stå upp och än mindre dricka frukost och göra mig i ordning.
Jag gick och la mig igen... vaknade... mådde skit.. vaknade... (säger inte vad som hände)... sen bestämdes det med föräldrarna att jag INTE kunde åka. Somnade... vaknade och mådde bättre och skulle gå upp och hälsa på syrran som vaknat... började må panikilla igen... (gjorde det där som jag inte säger IGEN...).. Blev sjukanmäld och sedan har jag sovit.
Tänk er själva att stå i en tjockpackade buss som kränger fram och tillbaka när ni mår typ magsjuke-illa.
Fan jag började må illa av bara tanken. Så ingen skola för mig idag inte :(
Och heller inget skoj med fina klasskompisarna efter. Man, it sucks!
Nu mår jag i alla fall bra... har bara ont i magen så ska väl dra mig ut mot vardagsrummet för att glo på lite inspelade The Hills avsnitt.

Hoppas ni hade en mysig/rolig/galen (tänker på att vi har Allan som mentor) uppropsdag klassen :) <3

Ha en bra dag ni andra med... kanske lyckas fota lite idag?
pussen.

Kommentarer
Postat av: Malin.

Dricka frukost??? Haha. :D

2008-08-25 @ 14:28:06
URL: http://bledel.webblogg.se/
Postat av: Malin

ååå stackars Saruuuw!! <3<3<3

Jag tog ett schema åt dig, men det blev lite knöggligt i min väska (a)

Hoppas du mår bättre imorgon!

2008-08-25 @ 15:44:51
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0