Jobb sökes

Jag måste verkligen ta tag i mig själv och hitta ett jobb. Jag klarar mig inte på studiebidraget!
Problemet är att jag är på tok för blyg för att sitta i kassa och alldeles för klen för att bära möbler på lagret i en möbelaffär. Jag har inte någon 3-årig serveringserfarenhet och jag har inte körkort. Vad fan ska man ta sig till då liksom?
Brevbärar jobb finns det ju knappt, och NEJ jag vill inte bli tennistränare! Tempot och stressen på mcDonalds skulle ta död på mig och mitt stackars klena hjärta.

Jag vill typ... packa upp och märka varor eller nått. Vart kan man göra det?

Hjälp :(
pussen.

Kommentarer
Postat av: Rickard S

Jag tror typ Jula i Arninge skulle passa dig då? :)

2008-08-23 @ 21:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0