Missförstånd

HAHAHAHA, vilket sjukt jävla missförstånd det har skett!

Enligt planerna skulle jag, Maddie och Malin bli utskjutsade till landet till Britta och Ida. Vi skulle köpa med oss pizza och ha en skoj kväll där. Men nu när jag ringde kusinen hade det som sagt blivit ett missförstånd och hon satt på bio xD haha, vet inte vad man kan göra mer än att skratta åt saken :P

Istället blir det så att jag, Maddie och Malin hänger hemma hos Farmor som är bortrest och sover där. Det blir nog sjukt mysigt ändå, och faktiskt smidigare då det blir lätt för alla att ta sig hem imorrn också :)

Hoppas alla andra får en bra kväll, för det ska jag ha!
pussen.

P.S kom igen, ge mig lite kommentarer om den nya designen nu! Vad tycker ni om den!? I wanna know! :) D.S

Kommentarer
Postat av: tess

snygg design :D du kan få hjälpa mig ändra min jag orkar inte :P



hoppas ni får mys ikväll önskar jag inte hade arbetat utan kunnat umgås med er :D

2008-08-18 @ 18:59:09
URL: http://tessanhopp.blogg.se/
Postat av: bflash

jag är ledsen att det inte blev som planerat men sånt händer ibland... =/ vi får ta det ngn annan gång :)

Designen var SKIT SNYGG!! :D <33

2008-08-19 @ 19:01:58
URL: http://bflash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0