Ny design!

Har gjort en ny design som ni kanske ser.
Var trött på den gamla och ville ha en mörk, annan sorts design med en fast bild i bakgrunden. Så det var vad jag gjorde min blogg till ;)

Nu är jag verkligen jättetrött. Skulle ju gå och lägga mig tidigt efter superhelgen, då jag ska orka med Måndagskvällen/natten också, men så blev det inte. Lilla Sara började med sin bloggdesign klockan 1 ungefär och blev klar nu, 02.14. Vill ni veta vad det bästa är?
Hon har massa mascara och kajal på sig. Och glöm inte foundationen. Underbart det ska bli att tvätta bort den nu, när mina ögon håller på att falla ihop. Tror det blir till å topsa bort kajalen och sen blaska av ansiktet. Orkar verkligen inte gnugga bort mascaran nu :(

Menmen, vad tycks om den nya designen? :)

Sov gott,
pussen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jättefiiint Saruuw!! :D:D:D:D

2008-08-18 @ 13:02:02
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0