Nya favoriter!

Hurray för att rensa garderoben säger jag bara! Speciellt när storasyrran gör samma sak.
Hon skulle slänga ett par jeans, men först skulle jag prova (trotts att hon är nästan 2 decimeter kortare än mig). Blev att par asschyssta brallor som inte sitter speciellt tight och måste rullas upp med toffsar lite längst ner. Men med lite häng blev dom kanon. Precis såna byxor jag har gått och fantiserat om. Precis så bra satt dom i baken. Precis som den bilden jag har haft i huvudet att jeansen ska se ut! Fantastiskt!
Så nu har jag gått och fått mig själv ett par favoritjeans :D

Har även lyckats få bort nåra tishor och linnen. Samt en zip-hoodie a la peak.
On top of that har jag även hittat en massa bortglömde plagg som jag ska försöka lite lägga lite högre upp i lådan nu så att jag hittar dom och då även använder mera :)

Kanon!
Imorgon ska jag även ta itu med byxlådan och alla dessa jäkla mys-och träningskläder!
Min garderob är på tok för full... och ändå är det sååå mycket som jag inte använder och såååå mycket jag vill ha.
Synd att jag råkar ha såååå lite pengar som räcker till sååå lite. Fan att jag inte har ett jobb säger jag bara!!

Ska fan kolla om man inte kan få börja packa upp vara på coop är något annat "kul".

NU:
Dags för lite oliver och några rutor choklad, sen dags för sängen!
pussen.

Kommentarer
Postat av: tess

svar: nej de e inte alls ballt med räls gosch jag kommer hata de.

mamam skulle ju göra mig glad och bah men kolla alla munnar så ser du att alla har det... haha jag såg inte en enda bara för det :P

2008-08-22 @ 11:07:37
URL: http://tessanhopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0