Pirrig?

Har varit en kanonhelg igen, men hinner tyvärr inte skriva vidare om den just nu.
Imorrn börjar ju nämligen skolan igen, eller ja... det är upprop i alla fall.
NU börjar jag bli NERVÖS!
Liksom... varför då!?!?!?!
Jag tycker ju typ att det ska bli kul... att träffa alla igen, komma tillbaka till själva skolan. Saknar förstås inte att plugga men allt annat liksom (bortsett från att gå upp tidigt!).
Tror jag blev nervös för att jag inte vet vad jag ska ha på mig... krångelkrångel...
dessutom så ska jag hinna duscha imorrnbitti... jag vet liksom att jag kommer hinna det... men jag är ändå jättenervös?
Skumt...

aja... måste nog kolla lite kläder nu. Fick en kort jeanskjol + ett flertal tröjor + ett par oanvändna skor idag av syrrans kompis. Perfekt!!

sov gott allihopa!
pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0