Sommarn kom tillbaka!?

Jag får nästan lite halvt panik...

Det bara regnar och regnar ute och vädret beter sig som om det redan vore höst. Men det är det inte!
Det är ju flr sjutton bara början av Augusti!!! Hösten börjar i September!
Jag tror att det är som jag trott länge... att årstiderna har blivit förskjutna. Sommaren börjar tidigare än vanligt. Det är liksom schtekar-varmt i Maj och hösst i Augusti osv.

I vilket fall som helst så är jag ledsen. Jag har inte hunnit bada i poolen en enda gång det här året!
Jag menar det verkligen, jag får panik! Jag måste hinna bada minst en gång, solen måste komma tillbaka bara för en ynka liten dag då jag är hemma!!!

Nej, nu ska jag nog ta och städa rummet. Min skylt på dörren stämmer verkligen nu:




Hahaha, det bor allt en liten slarvmaja i mitt rum (a) ;)


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha naw tack!:D

2008-08-05 @ 11:55:16
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0