The return of the slips!

Hurraaaaay!!
För lite mer än ett år sedan, kanske förrförra julen fick jag ta en utav mina farfars gamla slipsar och använda. För kanske ett år sedan försvann den slipsen och det var jättejobbigt. Dels för att jag gillade den så mycket, och dels för att det var liksom något som var mitt efter min farfar. En liten stolthet att bära liksom.
(nej, jag använder inte smycken!)

Nu håller jag ju som ni säkert vet på att rensa garderoben, och i en påse, som jag trodde det skulle ligga skärp i, låg den och några andra slipsar!
Shiiiit, vad glad jag är!
Har ju gått runt och funderat på att köpa en svart slips ganska länge nu. Svart slips och vit skojrta liksom ohyes!
så nu behöver jag inte bekymra mig för det något mer för farfars svarta slips is back!!! <333

Rensa vidare nu, ja.
pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0