Ukrainsk musik, woheej!

Här satt jag och dunkade den gamla Ukrainska melodifestivalen då snubben som sjöng såg ut som en stor fet discoboll ungefär?
Den lyssnade jag i alla fall på och tänkte slänga upp den här åt er så ni skulle bli lite skuttiga och glada. Istället hittade jag årets ukrainska vinnare. Den låten har fan skönt dunka ju!
Så den dunkar jag nu istället... sen hurvidare bra låten är kan man ju disskutera vidare om...haha... ;) 

LÄngtar efter den nya stationära datorn jag kanske kommer få, nu. På laptopen hakar ljudet typ en massa hela tiden.. plus att den slår av sig lite då och då, blir brännhet och ibland så slocknar skärmen. Soft må jag säga... not!



Blir lite feeeztsugen nu faktiskt!
pussen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack! Jajemen :)

2008-08-21 @ 21:47:32
URL: http://santapola.blogg.se/
Postat av: tove

Sv: Jaaaaaaa:DDD Hela måndagarna (a)

2008-08-22 @ 00:00:08
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0