A wave in celebration for me!

Jag har gjort klart engelskan! WOHOOOOOOOOOOOOOOOOW

Äntligen är den gjord. Boken är utläst, den muntlgia delen är avklarad och nu har ajg även slutfört den skriftliga!
Mygod man känner sig mycket piggare nu när man vet att den är gjord. Nu behöver man inte bekymra sig över den mer, nu kan jag bara luta mig tillbaka och vänta på JULLOOOOV!! :D

(först ska mamma och pappa få läsa den dock... och jag ska skriva lite mer på en fråga på "Film och Påverkan"... sen är jag helt klar... hermf... alltid är det något!)

Kommentarer
Postat av: Malin.

Åh, jag ligger på "ej i fas" i hälften av alla ämnen :D Så kul.

2008-12-14 @ 20:38:13
URL: http://bledel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0