Årets julklappar



I år fick jag:

- ett objektiv (50-200 med VR)
- ett nitskärp
- en adidashoodie
- ett nice linne från gina
- tröja från zara som jag lämnade tillbaka (ska köpa en tisha för dom pengarna)
- pengar
- medlemskap i golfklubb
- två fotoböcker
- en kul bok med massa lappar med kul kommentarer i, haha
- "Om jag kunde drömma" (Twilightboken på svenska alltså)
- Vantar
- rouge
- Björn Gustafsson dvd:n
- Britney Spears Fantasy Parfym plus showergel
- en Kaskmössa
- och en marabou mjölkchoklad, haha!

softa julklappar, för pengarna ska jag köpa tre tishor och sedan spara tills jag har råd med en ed Hardy keps :)
Hoppas ni blev nöjda med vad ni fick och att alla blev glada för vad ni köpt åt dom! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0