Frozen / Bilder

Åkte iväg och gick på en skön promenad med mamma, pappa och hunden idag. Hade bara med mig mitt nya objektiv (Nikon 55-200DX). Fotade lite allt möjligt, och påväg in i bilen kunde jag ju inte motstå att fota isen som blivit under natten.

Lägger in frostbilderna för sig. Ska redigera lite fler bilder från idag. Slänger in några sen :)


Kanske inte världens bästa skärpa men heey, jag fotade med teleobjektivet xD haha!


Gillar faktiskt den här... gillar glittret som blivit i oskärpan :)


Det hade blivit streck av frosten också, fint tyckt jag :)

Det var "frostbilderna" från idag. Frost är ju faktiskt väldigt fint... synd bara att det måste vara så sjuuukt kallt ute!!
Jag vill ha sommar.

Kommentarer
Postat av: Besiana

oootroligt fina bilder! :D

2008-12-30 @ 22:47:51
URL: http://besianamavraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0