Min lilla mage

Mhm, ajajajaj.... min mage är inte att leka med. Det gör ont och svider i magen när jag äter och det känns som om jag må illa nästan jämt :(

Jaja, något kul nu då.... huuum... jag är klar med allt i skolan till att börja med! :D Och imorrn ska jag fota mitt stativ och min lilla Mårten i fotostudion i skolan (och sedan slänga in bilderna på min hemsida, så är den också klar!).
I skolan imorrn har vi bara Rörlig bild på schemat, och allas musikvideos är klara, så imorrn ska vi få se ALLAS musikvideor och sedan rösta på den vi tycker ska vinna den stora tävlingen på julavslutningen! :D Under tiden ska vi fika :)

Det är allt som händer i skolan imorrn... efter det drattar jag och Mallanbrallan till TC för att köpa Secret santa paket! Därefter drattar vi hem till mig eller henne och bakar en tigerkaka åt vi mattelärare Henke, som vi ska ha fika med på Onsdagens mattelektion, haha!

Jaa... det var väl allt för nu... hoppas ni har det bra! :)

Kommentarer
Postat av: Malin.

Blir det fika imorrn????? :D

2008-12-15 @ 20:18:56
URL: http://bledel.webblogg.se/
Postat av: sandra

sv: Haha tack! Det är fotat med macro, typ skälken på en växt ^^

2008-12-16 @ 22:43:40
URL: http://cashman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0