Repotage / Bild

Halloj!

Somnade som vanligt runt halv 5 imorse, men den här morgonen fick jag inte en chans att sova ut inte! Nejnej, upp klockan halv 10, göra sig i ordning och sedan in i bilen för att hämta Tess och kamerasakerna.

Pappa var snäll och skjutsade mig, Tess och filmkameror och jag vet inte vad, in till stan. Vi skulle nämligen filma vårt Repotage idag. Vi valde att göra ett litet repotage om hur det är att jobba med ljud (eftersom våra ljudkurser tar fart nu efter jullovet).

Jag hade en helkul dag och lärde mig faktiskt mycket. Hoppas att Tess hade det var lika roligt som jag hade (trotts att hon fick sitta framför kameran och intervjua, haha!) :)

En till bra sak med dagen (förutom att man fick lära sig mycket nytt, och filma vilket jag tycker är askul!!) är att jag faktiskt inte är trött.... har inte varit det sen jag vaknade imorse... så jag kanske kommer kunna vända tillbaka dygnet nu också! ;D


Gick ut en stund på baksidan och fotade direkt när vi kom hem, slänger upp en bild på "solnedgången" sen också :)

Kommentarer
Postat av: Tove

cool bild sarisen :D

2008-12-30 @ 15:51:58
URL: http://tosss.blogg.se/
Postat av: tess

jaaaaaaaa de va askul :):)

2008-12-30 @ 16:18:02
URL: http://tessanhopp.blogg.se/
Postat av: tove

Alltså shit sara, måste kommentera igen (jätte mkt efter, flåt).

Men den här bilden är verkligen råball!!! :D

2009-06-03 @ 20:44:49
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0