vaaart tog degen vägen!?

Att rapa lussebullsdeg svider i halsen... nu vet ni!

Jag älskar lussebullsdeg coh för en stund sedan bakade jag, mamma och pappa just lussebullar :) Dock är/har/och kommer alltid ATT ÄTA UPP DEGEN vara min främsta uppgift under julbaket,

då den - är god

och då jag - är kass på att rulla lussebullar!


mohahaha, en rätt bra kombination tycker jag ;)

Justja måste bara få skryta lite med att jag fick MVG på provet jag gjorde igår. Så jäääääkla glad!
När jag lämnade in det tänker jag halvt besviket halvt nöjt att - aja, VG är bra det med...

och idag när läraren gav mig pappret sa han - Sara? huum... alla rätt... tror faktiskt inte att det är någon annan som spikat det!

Jag var aslycklig och började må ännu mer illa än vad jag gjort tidigare xD HAHA!


Kommentarer
Postat av: sandra

Mycket snyggt må jag säga, du kan du! ;) behåll det såhär ett tag :D

2008-12-10 @ 23:16:38
URL: http://cashman.blogg.se/
Postat av: tess

gillar din design :)

å du är så duktig som lyckas få alla rätt :)duktig flicka :*)

2008-12-12 @ 13:56:21
URL: http://tessanhopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0