Biotime



image72

Yes, i Torsdags var jag ju som sagt på Alvin och gänget tillsammans med tuffa Maluuw. Det var skitskoj och filmen var verkligen söt. VI såg även en massa reklamer för flera nya söta tecknade filmer som vi bara måste se! Fy vad roligt :) det var verkligen jättetrevlarns och donken var jättemys!

Idag (söndag) drog jag, mamma och pappa på bio i TC. Vi såg Morgan Pålsson - Världsreporter.
Den var rolig och mamma skrattade som fan när han intervjuade en kamel xD HAHAHAHA!
Det var faktiskt inte helt otrevligt att gå på bio med "gamlingarna" ;) huhu. mys!

Imorrn (Måndag) bär det av på bio igen. Då blir det filmen Jumper med ganska många från klassen.
Ska bli jätteroligt och det är alltid lika kul att vara med dom. Ni-är-great!
Jag har även längtat efter att se den filmen, den verkar så jäkla bra och lite "fartig".
Hoppas den är så bra som jag tror att den kommer vara :)
En av "huvurollerna" är helt sjukt lik han som spelar Billy Elliot... kan jag ha rätt tro?
We'll see.

På Onsdag blir det också helt sjukt kul,
jag längtar verkligen! <3
Det känns så jäkla skoj att ha massa planer.
BRA LOV? JAAA!

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Kan tänka mig att den va riktigt söt :)

2008-02-24 @ 21:17:46
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: The G

ÄLSKAR KAMELER det finns fan inga sötare djur. men är filmen pruttig?

2008-02-25 @ 14:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0