Drama, minikonsert och unge herr Bilodeau

Dagen har varit kalas.
Gick upp, var trött, kom i tid till tåget, klev av, träffade Cissi (som berättade att vi tydligen skulle lyssna på kören när dom "uppträdde" idag) och jag överlevde dramalektionen (som faktiskt var lite skoj idag!)
Kören var duktiga. Min klass var stolt över vår Maluuw, vår Maddie och vår Seban som var så duktiga så! Och S spelade ju faktiskt gitarr och sjöng ett litet solo. Duktig! :)

Efter det var det lite mera drama, och det var faktiskt riktigt kul.
Sen hade jag ju glömt min lunch dårå... såååå, jag, Maddie, Gustav, Tove och Tom drog till Donken MWAHA! :D
Fotoprov kom efter det och shiesse vad enkelt det var!! (nu får jag säkert IG bara därför!), så det kändes kalas.
Dock tog den lååånga lektionen slut lite väl fort, så vi hade en 2½ timmes håltimme att se fram emot.
MEN, smarta klassen och jag frågade Per (lärare i webbdesign, vilket var lektionen som vi skulle ha 2½ timme senare) och guess what (han är ju bäst) så han hade en kortlektion med oss på en gång så vi slutade redan kvart över 1 idag :D:D:D
när jag kom hem somnade jag på soffan framför teven ("Hey Homer Simpson!" liksom) men jag var verkligen supertrött så det var jätteskönt att få vila lite.
Nu sitter jag här med Sam-läxa och tråkar lite. Meeen, när man har datorn full med snygga bilder på el pojks from Kyle XY i datorn, OCH ett helt avsnitt av själva programmet i DVDn är det inte så jobbigt ändå ;)

image64

Jean-Luc Bilodeau, also known as Josh i Kyle XY
Snyggsnyggsny-ygg ;D

Kommentarer
Postat av: Maluw

Jauu han e schnygg, men Kyle e snyggast!! :D

2008-02-20 @ 17:55:17
URL: http://rooftops.blogg.se
Postat av: Therese

fett najs å sluta tidigt :D

2008-02-20 @ 19:47:57
Postat av: The G

Det programmet är ju bra

2008-02-21 @ 19:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0