duktig sara

nu har jag faktiskt pluggat, sådeså!
duktiga sara

och nu ska jag nog faktiskt krypa ner i ett varmt bad och försöka få mitt dumma vänsterben att sluta göra ont.
det ilar på ett jätteobehagligt sätt :(
antar att det är "växt/träningsverk"... det blir nog bra.
men alltid är det nått

imorrn ska jag och maluuw på bio faktiskt, mer om filmen får ni nog veta imorrn. om jag hinner blogga vill säga.
vi ska åka direkt från skolan och in till stan för att strosa runt lite först, sen gå på bio och sen ta oss hem och väl hemma gäller det att börja förbereda inför fredagen då det dras på idrottsdag med skolan.
romme here we come! :)

ska bli galet kul, får se om jag lyckas ta några finar bilder i betongdjungeln imorrn med min kära digisys Mårten.
och kanske någon har en bra digitalkamera med sig till romme (hoppas på skojiga bilder i bussen) som man kan nalla (a) we'll see :)

jaja, tror inte det blir några fler inlägg för ikväll så jag avslutar väl med ett varmt

SLEEP WELL CYKELSTÄLL!


Kommentarer
Postat av: Maluw

För vi ska på bio! :D
Man kanske kan dratta till carlings och kolla om den där coola killen är där ;)
åååå vad jag längtar till romme, eller snarare till att åka buss xD

2008-02-20 @ 22:30:59
URL: http://rooftops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0