i fas

jag förstår inte varför jag är 'ej i fas' i grafisk... jag har ju lämnat in min serie?
Det suger, så imorrn blir det lite saker att fixa bortsett från lektionerna.
Jippie att man börjar känna sig ännu mera förkyld då liksom :/
På Söndag blir det i alla fall mys.
Vi har nåra små födelsedagsbarn att fira och på söndags ska åtminstone ett av dom vara i fokus :)

Det blir bio och mat med en ganska stor del av klassen. MYS!
I like you people...

Bion vet jag redan hur den kommer bli. Jag kommer sitta och fnissa med Maluuw och gömma mig bakom Tom,
men thats me!
Får väl säga hur filmen (vilken det nu blir) var, om jag nu kommer se något på den över huvud taget xD

Nej nu är det minsann läggdags!
Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Maluw

Klart att vi kommer att garva liksom haahahaha

2008-02-08 @ 08:20:03
URL: http://rooftops.blogg.se
Postat av: The G

ååh i'm legend är ju så galet bra

2008-02-08 @ 16:40:54
URL: http://gekko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0