Jumper

Kom nyss hem efter att ha spenderat kvällen i stan med en sisådär 10 pers från klassen, mysigt! :)
Jag drog med la train och mötte Maluuw på station "längst-bort", huhu, och vi chillerillade i tunnelbanan och så vidare. Vi kom fram, hookade upp med det lilla gäng som redan bildats och grejade biljetter. Sen vart det fight om vart vi skulle käka, men det slutade (där det alltid slutar), PÅ DONKEEEN! :D Wohooow!
Det var skoj och jag, malin och gustav kom fram till att gustav har en guld-jagsägerintevad. FYFAN va jag skrattade!!! hahahahahaha, ni är la sköna ni :)

Efter det drog vi bort mot bion och efter ett tag satt vi där, på plats i salongen.
Jag vaktade Tom's och Emil's snask vilket var inte-bara-lite kul xD HAHAHAHA!
"jag känner fan dregglet mot tänderna!!" hahaha, killar killar... ^_^

A PEN IN THE ASS var såklart med under reklamen, klockren as ever!
Och jag och malin såg en till trailer på en film som båda kände att "den vill jag se". mums.

Filmen drog igång och det var ju då Jumper som vi skulle se.
Fy bubblan vad bra den var!! Vi medianördar lägger ju dessutom märket till töntiga saker som effekter och övergångar och sådant skit. Men vadå? det var ju skitsnyggt gjort!! :D
haha, sa jag förresten att huvudrollen var sjukt jävla snygg och att killen som (alla tror det i alla fall, det måste vara så!) spelar Billy Elliot var lika söt som alltid.
SMAAAASK på snygga killar ^-^

image78
(ååååh, snyggosnyggosnyggo! nästan liten Erik Ponti (Ondskan, Andreas Willson) över han
på nått sätt,
vet inte hur men så är det. Kom på mig själv med att sitta å funderea över det flera gånger.
Men Ondskan är ju inte ful han heller :P hahahaha)



Supernöjd med kvällen, mysig lite walk nerför sergelgången med "gänget". HAHAHA gustav, du och dina jävla storys! Jag nöffade ju för bövelen xD HAHAHAHA!!!
kvällen slutade med en rolig tågresa hem med Maluuw :) , "lite Uvarning där huh?" ;) HAHAHAHA!


Nej, nu är jag megatrött sååååå, sleep tight folks! <3


Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

godmorgon!

2008-02-26 @ 12:10:58
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Postat av: Maluw

"A pen in the ass" kommer alltid att äga xD

2008-02-26 @ 12:17:09
URL: http://rooftops.blogg.se
Postat av: Anonym

Det är ju Hayden Christensen?!

2008-02-26 @ 12:37:18
Postat av: Sara

Svar till Anonym: Haha, yes i know och helt sjukt snygg är han (a) :D

2008-02-26 @ 13:50:53
URL: http://decoy.blogg.se
Postat av: The G

vaddå guld jag kommer fan inte ihåg

2008-02-27 @ 15:37:37
Postat av: Sara

Svar till The G: minns du inte i kön på mcedonken? :P
hahahaha, "dra i armen" ;D hahahaha!

2008-02-29 @ 15:15:09
URL: http://decoy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0