mer om Salta

Ja, jag var ju på Salta idag som sagt.
Trotts att jag var sjuuuuk.

Jag tog nästan 200 bilder och fotade tills batteriet i kameran tog slut.
Både kusin Bee och Syster M var som sagt där,
och dom jobbade på jätteduktigt :)

Alla bilder har jag hittills inte fått in i datorn,
men det ska nog gå!

Jättemysig affär med allt från skor till små söta godisar vid namn Änglafluff till små gröna trädgårdstomtar och silvriga dalahästar. Ja till och med Odd Molly kläder.
Verkligen superskojigt och det fanns massor att fota :)

Vet dock inte om mångfalden bilder vart bra eller dåliga,
men det får vi allt ta att se senare.

image50


Ett litet minus för dagen är alla sura, otrevliga jävla människor i världen.
Vi (jag, runt20åringar + vuxna) har kommit fram till att de flesta elaka är äldre människor.

Som idag på A's jobb. En person vill ha bakverk och A's kompis svarar att dom är slut.
Personen som vill ha bakverken blir sur och säger saker som: 'det är alltid slut'
och avslutar samtalet lite gulligt med ett 'jävla idioter!'.

Orkar inte förklara vad som hände för mig,
men jag kan ju säga att det var en jävla tur för människan att mina AKGlurar inte gick sönder.
Måste bara få det skrivet, (blir galen annars) JÄÄÄÄVLA KÄRRING!

Kommentarer
Postat av: Maluw

Oj, oj oj.. Hur höll hon på att ta sönder dem? =O

2008-02-13 @ 20:54:03
URL: http://rooftops.blogg.se
Postat av: blixxy

åhh veeem är det på biilden? x) haha :p

2008-02-14 @ 22:34:28
URL: http://blixxy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0