musiktips

Jag bara måste tipsa om världens mysigaste band.
Daughtry heter dom, fast ibland vet folk bättre vilka det är om man säger namnet Chris Daughtry.
Det är namnet på sångaren i bandet, som har varit med i american idoll.

Jag har sett Daughtry live för inte så längesen.
Första gången jag hörde dem var ungefär två dagar innan konserten, haha.
Jag ångrar verkligen inte att jag följde med Maluw på den.
Fy va bra det var och vilken mysig konsert!!
Jag är helt fast vid dom nu och hoppas att jag kommer få se dom live igen då jag kunde ytterst få låtar med dom, när konserten var.

Här är i alla fall låten Over you som är min solklara favorit.
Jag kan verkligen inte tröttna på den!
Den duger varje gång :)


härlig eller vad?
vad tyckte du om den, bra eller dålig? :)


Kommentarer
Postat av: Maluw

BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!

2008-02-16 @ 21:52:15
URL: http://rooftops.blogg.se
Postat av: Tove

i agree with maalukorven :)

2008-02-17 @ 14:37:16
URL: http://tosss.blogg.se
Postat av: The G+

den var bra fan

2008-02-17 @ 22:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0