mys

Nej, nu ska jag nog tvinga i mig lite nudelsoppa och titta på Gilmore Girls.
Någon mer än jag som tycker det är ett av de bästa tv-programmen?
Älskar alla kommentarerna och ironin.

Efter det blir det att rkypa ner i ett varmt skönt bad och lyssna på musik och tända ljus och sånt, mys!
Kanske passar på att läsa lite ur svenskanovellerna som kommer på skrivningen imorrn. Mindre mys.

Är det någon från klassen som vet om man får ha med sig det där svenskahäftet på skrivningen?
Eller menar dom verkligen att vi ska komma ihåg VEM som skrev VILKEN av alla texterna?! :S
och är det någon mer som har förstått ett smack av boken 'Var det bra så?'
Usch, blir deprimerad av att tänka på den och 'allt' plugg.
Bäst att sätta fart, nudlarna är klara!

Bloggar mer senare.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Maluw

Jag vet inte om man får ta med häftet :S... Får man ta med boken? det fick man va?

2008-02-07 @ 16:37:41
URL: http://rooftops.blogg.se
Postat av: Rickard

jag har för mig att man fick ta med häftet om man inte gjort massa med anteckningar

2008-02-07 @ 18:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0