När Lucy Sullivan skulle gifta sig

I svenskan skulle vi ha valt en bok som vi ska läsa och göra ett personporträtt på sen.
Jag hade såklart glömt att gå och läsa och köpa en ny, önskad pocketbok. Så istället fick man börja röja runt i bokhyllorna här hemma, imorse (efter att ha försovit sig).
Det slutade med Marian Keyes bok 'När Lucy Sullivan skulle gifta sig'.
Marian Keyes har man ju hört ska vara bra, och jag har läst en bok av henne tidigare, och skulle verkligen vilja läsa hennes bok 'Anybody out there'. Så jag håller tummarna för den här, även om den är tjock.
Jag får kämpa lite och ta mig tid till läsning, så kommer det nog gå som en dans.

Någon som läst boken?
I så fall, bra eller dålig?
Eller kanske någon som läst nån av hennes andra böcker?

"Redan från första stund fattade man att Hetty var överklass. Inte bara för att hon såg ut som en häst, utan för att hon hade fula kläder."

Kommentarer
Postat av: The G

när Lucy sullivan fick AIDS, Den spännande forstättningen på den gammla klassikern. i den nya boken skildrar författaren både det nya och det gammla.
"ser fram emot spännande läsning" Aftonbladet.

2008-02-19 @ 20:25:08
URL: http://gekko.blogg.se
Postat av: Sara

Svar till The G: HAHAHAHA, sjuuuuk humor ;D

2008-02-20 @ 17:18:19
URL: http://decoy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0