nya tag

imorrn bär det av i skolan,
måste hugga tag i tidningsskapandet igen då jag gjorde klart min framsida och sedan gick och blev sjuk. rackarns! mer än så har jag att göra i skolan imorgon också, jag måste visa för fotokunskapsläraren att jag pjattat, och kanske bara tala om för henne att jag fotat till reportaget. med på schemat imorrn står även, förutom grafisk produktion, svenska, idrott och matte. på idrotten är det simning så anyone with a brain förstår nog att det dessvärre går fetingbort för min del... vilket är tråkigt med tanke på att jag gillar idrott. faaast, man blir så himla blöt när man simmar. orkar inte det just nu, hade svidit mer i hjärtat om jag missat en badminton-gympalektion. haha.
svenska och matte har jag ingen som helst pejl på... det får bli en liten "mysig" överaskning för mig imorrn.

Justja, jag behöver lite råd och tips av de som läser.
Det är nämligen så att jag behöver en ny foundation, då min har tagit slut :/
Några tips?
funderar på dream matte mousse... någon som vet om den är bra eller finns det någon bättre för ett skapligt pris man bör spana in?

image55
Maybelline Dream Matte Mousse,
bra eller dålig?
Vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: joies

hört att den är bra , :D

2008-02-14 @ 21:05:47
URL: http://joies.blogg.se
Postat av: joies

btw, vad hade dalle sagt om det där med sommarn som du nämde i min blogg? ^ :)

2008-02-14 @ 21:30:12
URL: http://joies.blogg.se
Postat av: blixxy

jag tycker inte att dream matte mouse är så bra :/ den täcker bra, men jag tycker den syns lite föör mycket ^^ då vet du vad JAG tycker :P

2008-02-14 @ 22:12:41
URL: http://blixxy.blogg.se
Postat av: Lisa

Bra :D

2008-02-15 @ 09:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0