sjukling

Kunde inte sova på hela natten.
Låg och läste HP och åt Vicks tabletter.

Vaknade med jordens jäkla halsont och blev sjukanmäld.
Sen sov jag fram till 2, gick ut med hunden och har precis kommit hem.
Kom nyss på att jag måste hinna plugga tills imorrn också.
Del B på matteprovet och SVenskaskrivning. Yippi-ka-yay mf. inte...
uuuusch, deppdeppdepp!

Jag vill inte att den här dagen ska ta slut.
Jag vill vara ensam ett tag till, när det är ljust ute.
Det är inte lite jättemycket jag vill ha sommar nu

Jag gör fasiken vad som helst!
Ljusa långa varma dagar.
Tunna kläder, frihetskänsla och massa dörrar och fönster öppna...
ljumma kvällar och vetskapen om att man slipper bli blöt och svinkall så fort man går utanför dörren...
vem vill inte ha det?

Men först har jag ju åtminstone två... nej, tre, saker kvar att se fram till den här "vintern".

1, Skidor med skolan
2, Idre med famliyn, farmor och the B's.
3, Pulkarace med Maluuw.


Såååå, langa lite snö där jag ska åka skidor... och låt det komma lite som logger kvar över en helg här, så vi kan ha vårt pulkarace. Sen får det gärna försvinna lika fort och väl som det kom!

klart slut.

Kommentarer
Postat av: Maluw

jaaa eller hur! jag vill ha vårat puklarace FFS!
Krya på dig

2008-02-07 @ 16:36:05
URL: http://rooftops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0