Staden

Idag bar det av in till staden med kusinen igen.
Vi hade det jättetrevligt och med hem följde ett par supersnygga oranga Björn Borg kalsonger till mig!
(en bild kommer "typ" sen...kanske)
Superglad :)

Vi lallade runt ganska mycket och hamnade på en ascool ganska ny affär där stilen är hårdrock, för tjejer :D
Har varit där förut en gång,
men nu var det dessutom massa rea på övervåningen :D
Vi hittade en varsin skitsnygg t-shirt.

här var den som jag fastnade för
image38

vad säger du, den kostar 499 med 50% rea på. dvs att jag blir av med 250 spänn ungefär.
ska jag köpa den,
JA eller NEJ?

Vi gick även in på Carlings bland annat men han jobbade nog inte idag.
Synd! :/

Jaja. Härlig, spontandag.
Och imorrn blir det KooooRn! :D
Underbart att det bara råkade vara studiedag både imorrn
och i övermorgon JUST när jag ska på konsert! :D
Då får jag ju en gratis ordentlig upphämtningsdag
som ska spenderas med Maluuw och Tess.
Hittills.
Vi ska kolla film och ha det chill :)

Tjingtjong, orange kalsong


Kommentarer
Postat av: Maluw

Mwhaha köp den! asasnygg! fanns det kläder där som kanske jag skulle tycka om?
för vi ska kolla på film *hoppande msn gubbe* feting mysigt :D

2008-02-03 @ 21:15:51
URL: http://rooftops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0