Stick it!

Den här kvällen vart också riktigt lyckad!
Är så himla nöjd med mig själv, duktig sara!!
Har verkligen tagit tag i varenda en av dessa fyra, härliga lediga dagar!
Fredag = Öppet hus
Lördag = Åka hem helt spontant och rensa kusinens rum, samt digga KoRn.
Söndag = Stan med kusin (började städa i mitt rum)
Måndag = (fortsatte städa i mitt rum) KoRn konsert!!!
Tisdag = (blev klar med rummet) träffade Maluuw och Maddie och hade film-tjej-mys.

Ja, snart blir det nog en stor tjejkväll med klasstjejerna känns det som. Det vore så sjukt kul!
Och nu någon dag måste jag trottsa både min kommande och kusinens nuvarande förkylning och dra med mig henne till SVT där jag ska göra mitt fotoreportage till fotokunskapen i skolan.
En fläckt vare häääär!

Såg alldeles nyss det andra avsnittet av Gossip girl och jag måste nog erkänna att jag faktiskt gillar det!
Det var som pappa sa, "det är typ den 'nya' OC i USA" vilket jag förstår. Det är som ett nytt OC.
Man är lika inne i det här. Man vill se mer hela tiden och det är verkligen urmysigt att känna den där glada förväntansfulla känslan igen.
Måste också säga att jag tycker Dan Humphery verkligen är den nya Seth Cohen.
Söt, ironisk, mobbad och jättetöntig. Haha, inte för att han är sådär speciellt töntig,
men i programmet är han ju det :D

Lyckat säger jag bara!
Imorrn i skolan blir det nog också skoj.
Har lovat att ha på mig mjukisbyxor vilket jag inte säger emot.
Det är så avslappnat och så maxat chillat som det kan bli! :)
Dagen börjar med dramalektion... som jag tyvärr inte vet vad jag tycker om längre :/
Sedan är det lunch som sedan övergår i fotokunskap.
I fotokunskap har jag nada att göra så jag kanske hinner slänga in ett blogg inlägg där!
Dagen avslutas med en troligtvis skojig lektion i webbdesign! Lookin' forward to it!

Hoppas nackspärren släppt. Eller ja, båda hoppas och hoppas inte.


Godnatt!


 


Kommentarer
Postat av: Maluw

Tack igen för den mysiga filmkvällen =)
Det skulle vara massa mys med en stooor tjejkväll :D

2008-02-06 @ 00:05:17
URL: http://rooftops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0