SuperFredag

Kalasbra dag som började supersegt.
Kom försent, igen.
För jag missade tåget och hade glömt skolkortet. Vilket gjorde så jag var tvungen att gå tillbaka heeeela vägen från radiokorridoren till skåpet för att hämta min mobil och ringa någon som kunde öppna alla dumma låsta dörrar till mig x/

Väl där flöt allt på, tacos till lunch och sen underbar gympa.
Allt jag kan tänka på är badminton just nu. Och fasiken vad kul det var idag.
Det gick bra och jag och Maluw körde seriöst och svettades som små svin efter. UNDERBART!
Sen var det mattelektion med någon form av test, vilket var mindre kul. Men jag och Maluw hade powerade, så det dög. (idag fick även hon en ipodhållare. grattis till henne!)

Sen var det dags för mig, maluw och gustav plus massa andra duktiga elever att pallra sig på någon sorts guidemöte där vi fick info om skolan osv.
Efter all info var det pizza och coca cola i matsalen :D Middag i skolan är mysigt <3


Jag, Maluw, Gustav, Milena och Johanna tog plats i det söta mörkerrummet och framkallade bilder från vår första fotolektion. Smask!
Små folkgrupper kom förbi och tittade på oss och det var trevligt. Efter att tag fick vi en förfrågan om vi kunde gå in och leka lite i fotostudion. Och det gjorde vi!
Nästan 500 pics, jao!

underbara bilder. ska lägga upp någon när jag har dom.

PUSS PÅ IDAG <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Maluw

Massa pussar på idag! :D
Verkligen super fredag :D:D:D
Vi ägde alla på gympan och svettades som fan, vi lyckades tillochmed att göra svettfläckar på golvet! X'D Undertbart jobbigt med badminton :D

2008-02-01 @ 22:15:55
URL: http://rooftops.blogg.se
Postat av: The G

asså det vart typ 550 st innan vi rensade det var ju helt sjuk, men ack så roligt.

2008-02-02 @ 10:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0