telefonskräck

jag är på dåligt humör


jag hatar att vara på dåligt humör.








Rommeresan blev också lite fucked'up tack vare mitt PMShumör =/ förlåt alla, och speciellt Malin som trotts allt stod ut med mig en hel dag!       Lots and lots of cred till henne säger jag bara.

Nu är det ju så att jag lär ha mitt dåliga humör i åtminstone några dar. jag vill inte vara på dåligt humör.
Det är så irriterande med den där gnagande irritationskänslan i magen som man bär runt på och känner av hela tiden. Nu sådär lagom till lovet och allt.
   Efter hemkomsten från Romme hämtade pappa mig och vi begav oss till Wholm där vi skulle hämta systra mi på jobbet. En storkrock hade skett och vi satt i kö i 50 minuter.
      Men som jag sa till pappa: - jag är så galet fascinerad (?) av hur organiserat allt är. Pang, olyckan sker. Swoosch, PolisBrandkår&Ambulans tar sig till platsen. Poff, människorna förflyttat och får vård. Vissel, fordona bärgas bort. Ssssch, brandkåren spolar bort spåren av olycka och på bara minuter går trafiken som vanligt igen.
Fascinerande som sagt, minst.


Ja, när vi satt där i kön i alla fall så försökte en vän nå mig på mobilen, men den var dum.
När jag kom hem visade det sig att jag inte kunde ta mig till LInneas avskedsfest :'/ men jag ska fixa den repan, jag lovar <3
I vilket fall som helst fick jag tag på 'vännen' tills slut. Jag pratade med Natta i tele ganska länge.
   Det är läskigt. Jag har telefonskräck så det bara sjunger om det. Vem jag än pratar med så blir jag nervös. Men när jag pratar med Natta så flyter det ändå på så lätt. Jag saknar henne.
Idag chattade jag också med en annan av mina "gamla" vänner, nämligen ThereseN. Det var också roligt, och jag håller med, det var längesen nu.

Det vore kul att träffas snart igen! :)

Och jag och Natta ska fixa något till Linnea. Men vad köper man till någon som flyttar till Japan i ett år?
Tanken är att det ska vara något hon kan ha med sig, något som får henne att känna sig hemma.
Ett gossedjur var det bästa vi kom att tänka på, så det lär det nog bli :)

kul med lov förresten

Kommentarer
Postat av: Maluw

Men du var inte jobbig, jag klagade minst lika mkt som dig jue!
hahahah

2008-02-24 @ 00:16:36
URL: http://rooftops.blogg.se
Postat av: Maluw

Juste! jag har fan också telefonskräck :O

2008-02-24 @ 00:17:43
URL: http://rooftops.blogg.se
Postat av: ´The G

JAg tycker att du ska ge henne en Kamel

2008-02-24 @ 08:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0