tisdag

Igårkväll var jag helt slut.
Febersov och hostade som en galning.
Likadant på natten, fast då kunde jag inte sova. Damn :/

Vaknade imorse och hade asont i nacken,
förstår du då hur mycket jag hostade?

Asjobbigt :/

Jag vart i vilket fall som helst sjukanmäld, så idag har det inte blivit nån skola för min del.
När jag bestämde mig för att gå upp gick jag in i badrummet och borstade tänderna,
och tittade då såklart i badrumsspegeln.
och vad ser man?

jag har en massa läskiga prickar vid ögonen.
dom svider lite när man liksom nuddar där,
och det kliar lite i ögonen.

Pappa sa att det kunde va en allergisk reaktion, nån sorts exem när man är förkyld eller typ... feber..prickar?
hoppas dom försvinner bara :S men det gör dom nog om ett tag ska vi hoppas :)

Just nu sitter jag i alla fall och tittar på Kyle XY.
Fy fasen va jag saknar den serien... vill se mera!
Nu är det ju bara repriser... vilket i och för sig är ganska skoj det med.

Kyle är ju bara så jäkla söt, eller vad säger du Maluuw? ;)
haha, och josh (a) smask! :D

bloggar kanske mera senare, puss.


Kommentarer
Postat av: Maluw

Meeeh stackars Saruw =( att du blev så sjuk =/

Mwhihii Kyle e massa sööööt :D

2008-02-12 @ 17:31:39
URL: http://rooftops.blogg.se
Postat av: Therese

Bli friskt kvinna du får inte vara sjuk inte på en onsdag jag dödar dig :D nä men men inga hot här inte :P

2008-02-12 @ 17:54:49
Postat av: Sara

svar till Therese: Förlåååååt :/

2008-02-13 @ 22:09:51
URL: http://decoy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0