totalstopp

Det verkar som om hela internet har gett upp.
Bilddagboken funkar knappt,
bloggen är seg
och internet är allmänt konstigt och långsamt.
Har det hänt något speciellt eller vad är det frågan om?

Idag gick jag ju till skolan som sagt, och på grafiska pratade jag med läraren om varför jag var 'ej i fas'.
Jag hade glömt att lägga min illustrator serie i delade mappen, haha.
Så då var ju åtminstone det problemet löst :)
och idag fick jag en efterlängtad blå powerade. uh, så gott!
även om det bara är lite färgat, flytande socker i en flaska så är jag så galet fast vi det!

En lite mindre skojig sak är att jag bara blir mer och mer förkyld.
Så nu ska jag nog lägga mig på sängen i myskläder och titta på School of rock med självaste Jack Black i huvudrollen.
Någon som sett den? Vad tyckte du?

Jag tycker i alla fall om den, har sett den en gång förut och jag fick verkligen en glädjekick efter.
Man blev så glad av den :)

Så som sagt, titta film fram till maten är klar står på listan nu.
Håller tummarna för att lite vila ska ta bort den värsta förkylningen.
Har ingen större lust att sitta och nysa och ha ont i halsen på bion på Söndag.
Det är förresten bestämt att vi ska se I Am Ledgend nu.
Ska bli riktigt skoj!
Någon som sett den? Isf, hur var den?

Bloggar nog mer senare, puss.

Kommentarer
Postat av: Maluw

Internet e fett segt!!
Och school of rock e massa mysig =D

2008-02-08 @ 21:27:39
URL: http://rooftops.blogg.se
Postat av: Gustav

School of rock äger. jag älskar jack black han är min idol. du det är inte bara lite färgat flytande socker, nej det är BLÅTT flytande socker ooooh

2008-02-09 @ 23:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0